Followers

Friday, October 7, 2011

REPORT එක

වාර විභාගය කාලය කියන්නෙ මහමහා එපාම කරපු කාලයක් .ඒ කාලේ ඉවර උනා කියමුකො ඊටපස්සෙ එන්නෙ විභාගෙට ලියපුව දිරවගන්න බැරිව ඉද්දි  , ගෙදරින්  "ලමයො ගණිතයට ලකුණු කියද?,විද්‍යාව ලෙසිනම් ලකුණු තියේ නේද,පොතක් අතින් ඇල්ලුවෙ නැතිව නට නටා හිටපුවගෙ රඟේ බලන්න බැරියැ කියල "අම්මා ජප කරන මන්තරේ.....
එක අහගෙන සද්ද නැතිව ඉන්න මට නම් හරිම අමාරුයි.එත් එ වගේ  නොවටිනා මාතෘකාවක්  නිසා එකට එක කියන්න ගිහින් අතට අහුවෙන මොනවගෙන්  හරි පාරක් නිකන් බොරුවට කන්න ඕනි නැති නිසා මං සද්ද නැතිව ඉන්නවා.(දැන් වගේ අහිංසක ගති  අපේ අම්මට මන් පුංචිකාලේ තිබුනේ නෑ.)  
ඉතින් වාර විභාගේ ලකුණු ටික දාල විතර ක් නොනැවතී  දෙමව්පියන්ගෙ අත්සනත් දාගෙන එන්න කියල දෙන "ශිෂ්‍ය ප්‍රගති වර්තාව" ගැන අපේ අම්ම වගේම අනිත්  අම්මලත් බොහොම උනන්දුයි.ඒක අපට දෙන්නේ වාරයක් අවසාන වෙලා නිවාඩුවට ගෙදර යනකොට, ඊලඟ වාරේ එද්දි දෙමව්පියන්ට පෙන්නල අත්සන් කරගෙන එන්න කියල.....
ඔන්න ඔතනින් තමයි කතාව පටන් ගන්නේ.....
ඒ කාලේ අපි හිටියෙ 9 ය වසර පංතියේ.
ගණිතය කියන්නේ පුන්චිම කාලේ ලකුණු ගොඩක් ගත්ත හැබැයි ලොකු පංතිවලට එද්දි ලකුණු අඩුවෙලාම ගිය මං  අකමැතිම විෂයක්.මෙදා සැරේ මට ලකුණු 50ටත්  වඩා අඩුවෙලා. ඉතින්  දෙවියනේ ගුරුවරියක් උණු අපේ  අම්මට REPORT  එක පෙන්නනෙ කොහොමද මං....
ඔන්න ඉතින් මං REPORT එක ගෙදරට පෙන්නන එක හිතින් අත ඇරල ගෙදර ගියා.REPORT  දුන්නද ?  කී වෙනියද? ලකුණු කෝ ? අපේ අම්මා...REPORT  දුන්නේ නැ අද..ගණන් මිස් ට මල ගෙයක් වෙලා.අපේ PAPERS බලන්න බැරි වෙලා...කව්ද මැරිල තියෙන්නේ? ගණන් මිස්ගෙ මහත්තයගෙ අම්මා.ද කො..ආආආආ
 ඇත්තද එහෙනම් මලගෙදර යන්නවෙයි.
මොකා.. ද්ද ??? ඇයි ඒ ?? ඔයා කොහොමද අපේ ගණන් මිස්ගෙ මහත්තයව දන්නෙ අම්මේ.....මං  හිතුවා මගේ බොරුව අම්මට තේරිලා නිකන්  අහනව කියල ..
ඇයි අනේ අපේ සෙමිනාර්ස් වගේකට අවා කියල මං කිවෙ  ඔයාට .දැන් එයා අපේ කලාපේ අධ්‍යක්ෂක නේ .....මාව දැන් ශෝක් එකට cool වෙලා.... අපේ අම්මා එහෙම කිවා කියල මට පොඩ්ඩක්වත් මතකයක් තිබ්බනම් මං බොරුවක් කියන්නෙ නෑ එයාට....
දැන් ඉතින්  මිස්ලව මාරු කරන්නද ???? දස අතේ මං කල්පනා කරනව මොකද කරන්නෙ කියල....එ දවස් වල අපේ ගෙදරට teliphone තිබ්බෙ නෑ.නැත්තම් අපේ අම්මා එයාගේ යාලු ටිචර් ඇන්ටිලට මේ  මං එයාට දුන්නු  අරන්චිය දීලා.
ඒ කතාව එතනින් නතර උනා .. මෙන්න අපේ අම්ම උදේ පාන්දර අප්පච්ච්ට කියනවා ----- සර් ගේ අම්මා නැතිවෙලා ලු අද මල ගෙදර යන්න වෙනවා.මං අනෝමා නංගිටත් කියාගෙන ම එයත් එක්ක යනවා කියලා

දැන් ශෝක්.... මට...මොනවා කියල කරන්නද දැන්...උදේ පාන්දර නිදා ගන්නත් නෑ..
අම්මේ මගෙ ඔලුව හොදටම රිදෙනවා... කියාගෙන මං  නැගිට්ටා.,,,,
උදේ කිරි එකත් බොන ගමන් බොරුවට එලියට ගිහින් -------දැම්ම..ආයෙත් සැරයක්...ටූත් බ්‍රශ් එකට  පිංසිද්ද වෙන්න.ඊට පස්සෙ අයෙත් බොරුවට දෙතුන් වතාවක්  එහෙම සද්දෙට ---- කලා.ඇයි පුතේ..??? බඩත් රිදෙනවා..----- යනවා..ඔලුවත් රිදෙනවා..
අප්පච්චි මෙන්න "ලොක්කට " වමනෙ යනවා ..මොනාහරි ජරාවක් තියෙන්න ඇති ඔයා ඊයෙ ගෙනාපු කොත්තු රොටී වල..මං කියනව හැමදාම ඕව ගෙන්න එපා කියලා...දැන් ඉතින් බෙහෙත් ගන්න යන්නත් වෙනවා.ඔයා එහෙනම් ඇදගෙන අප්පච්චි එක්ක යන්න. "පිස්සු කත කරන්න එපා මගේ රස්සාව එක්ක සෙල්ලම් කරනවද ?  අද මට චන්ද ලයිතු ටික ඔක්කොම එකතු කරන්න තියනවා..අප්පච්චි කිව හොද වෙලාවට..මං කොහොමත් දන්නව මේ දවස් ටිකේ එයා හරි busy  කියලා.
ඇඳ ගන්න මං එක්ක යන්න බෙහෙත් ගන්න.අද මල ගෙදර යන්න වෙන්නෙ නෑ   නේද අම්මේ... මං දුකින් වගෙ ඇහුවා.හා එහෙ....ඔව් දැන් යන්න බෑනේ.
මැරිල තියෙන්නෙ බදාදා ද කොහෙද.අද අන්තිම දවස වෙන්න ඇති.අයෙත් මං හෙටත් මෙ වගේ රඟ පාන්න බැරිම හින්ද තවත් බොරුවක් කිවා....බෙහෙත් ගන්නත් ගියා....බෙහෙතුත් දුන්නා.....සැනසිල්ලේ ගෙදර අවා...හොදට  නිදා ගත්තා.....
ඒත් පස්සෙ මට මෙ බොරුව හරිම upset  මංදන්නව ඊලගට අම්ම හම්බෙන හැමොටම මේක කියන හින්දා..
ඊටත් වඩා අර සර්ට ශෝකය ප්‍රකශ කලොත්  අපේ අම්මා  පත් වෙන අපහසුතාවය??? බොරුවක් හදා ගන්නත් කලින් .......අපේ අම්මට හොද වෙලාවට කව්ද  කෙනෙක් හම්බෙලා .
සුමු....කියාගෙන අම්මා අව .... ------- සර් ගෙ අම්ම මැරිල කියල කිවේ කව්ද ????....මම-අපේ පංතියෙ ලමෙක්....හා එහෙනම් මට ඇත්ත කියනවා REPORT එක දුන්නද නැද්ද...??? තමුසේ මට බොරු කිව නේද?ඔන්න දැන් අපේ අම්ම අඬනව...මං බලාගෙන ඉන්නවා.......... එදා මං ගියානම්  එහෙ??? කාට හරි කිවානම්..ඉන්නවකො අප්පච්චි එනකන් අද ඉල්ලල දෙන්නම්......මට හිතට දැනුනෙ ලොකු සන්තොෂයක් (ලැජ්ජාවෙ පනගිහින් හිටියේ එක අමතක කරල ඇහුව අම්මෙ කව්ද හම්බුනෙ ? )

2 comments:

  1. අභිත අය්යා නිසා ඔයා බ්ලොග් එක පටන් ගත්තා කිවා වගේම ඔන්න මමත් මේකට මුල්ම වතාවට ගොඩ වැදුනේ අභිත අය්යාගේ ගුගල් චැට් එක හරහා...

    ඔයත් ඇතුගල් පුරේ වගේනේ.... ඔය පැත්තේ අපි ඔක්කොම ඔය රිපොට් කතා වලදි ගොඩාක් එක වගේ නේද????

    හිකිස්..

    ජය වේවා

    ReplyDelete
  2. හපොයි.... ඔයින් ගියා මදැයි.... අම්ම කොහොමද වටේටම නිව්ස් එක දුන්නනන්ම් ඇඩෙනවා

    ReplyDelete