Followers

Monday, January 16, 2012

බිඳුනු පියාපත් - හිමී- අහිමි...................(12)

දිනක් සවස් යාමයේ මගේ දුරකතනයට පැමින තිබුනේ නාදුනන අංකයකින් කෙටි පණිවිඩයකි..නාදුනන නිසා එයට මම පිළිතුරක් නොයැවිමි.දිනෙන් දින දුරකතනයේ සඳහන් වා කෙටි පනිවිඩ වැඩිවන්නට වූ අතර එහි වුයේද එකම අංකයකි.

දිනෙක එම නාදුනන පුද්ගලයා මට ඇමතුමක් දුන්නේය......

දෛවය නුඹ මට මුන ගැස්වූයේ එලෙසටය....

බෙහෙවින්ම මිත්‍රශීලි හඬක් මට ඇසුනි.

සමීපතම සුහද සහෘදයෙකු මෙන් නුඹ මමත් සමග දොඩමළු විය... එය ආගිය තොරතුරු වලට පමණක් සීමා විය....

HAY BOYS A LIKE CUNNING FOX.....I WANT TO KNW WHO A U FIRST ....


මම පැවසිමි...නුඹ මා විහිලුවකට ගෙන සිනාසුනේය......මම ඔයා ගැන දන්නවා ගොඩක් දේවල්..වෙලාව ආවාම කියන්නම්....ඔබ මට පැවසුවේය....

දිනෙන් දින ගෙවී යත්දී අපි සුහද මිතුරන් වීමු....මා ඔබෙන් දුරඇමතුමක් බලාපොරොත්තු විමි.ඔබ මට නොකඩවා ඇමතුම් දුන්නේය.එය ආගිය තොරතුරු....වලට සීමා  විය.මා මෙන්ම නුඹත් සංගීතයට ප්‍රිය කල නිසාවෙන්ම අපි දෙදෙනා ගීත ඇසුවෙමු...මා එක් ගීතයකට කැමතී යයි පවසන විට අනික් පසින් මා කැමති ගීතය අසන්නට ඉඩ සලසා දුන්නේ නුඹය..නුඹට මා වශී කරවා තරමේ කටහඬක් විය...

දිනෙන් දින ගත වුනි..අප සිතින් බොහෝ සේ ලං වුවත් නොදැකි මිතුරන් වීමු..

මට ඇත්ත කියන්නකෝ...ඔයා කොහොමද මගේ ෆෝන් නම්බර් එක දැනගත්තේ....නමුදු මට පිළිතුරක් නොවුනි...

කාලය ගතවිණි....හදිසියේ කාලයකින් මට ඇමතුමක් නොදුන් මගේ මිතුරෙකු මට කතා කලේය....

ආ නංගී කොහොමද ?

හොඳින් ඉන්නවා අයියා....මං ඔයාගෙන් අහන්නමයි හිටියේ..ඔයා කාටහරි මගේ නො :එක දුන්නද?

ඇයි ??
නෑ මට ----- කියල කෙනෙක් කතා කරනවා..
ම්ම්ම්ම් මොකද ඉතින් කියන්නේ??

අනේ කියන්නාකෝ ඔයා දුන්නා නේද ?

එයා හොඳ කෙනෙක්..ඔයා කතා කරන්න..

නන්නාදුනන ඔබ මට ලංවූයේ එලෙසටය....කිසිවකුත් විශ්වාසකරන්නට බැරි අපේ කාලයේ...මා ඔබව විශ්වාස කලේ කෙලෙසකදැයි මට නොතේරේ...

No comments:

Post a Comment